torsdag den 3. januar 2008

En lykkelig husmor

Min vaskemaskine og tørretumbler kom i formiddags og de tog den gamle vaskemaskine med, det irriterende var bare, at jeg ikke selv kunne få det på plads og installere det. Men det gjorde Jesper til gengæld da han kom fra arbejde og vi fik sat vasketøj over, den er bare støjsvag i forhold til den gamle, der lød som om den var ved at smadre hele badeværelset.

I morgen skal jeg så afprøve tørretumbleren, der midlertidigt står ved siden af spisebordet, indtil vi får ryddet altanen. Jeg glæder mig allerede til helt at slippe for vaskekælderen, specielt i denne her kulde og når jeg begynder at arbejde igen.

Jesper glæder sig også, han har en forhåbning om, at der nu altid er rene, tørre sprømper og underbukser......., så må vi se om Marie kan leve op til det?

Ingen kommentarer: