lørdag den 17. november 2007

Tøseaften

I går skulle jeg holde scrap home-party, det blev desværre aflyst, da ret mange i min omgangskreds ligger med influenza og roskildesyg og jeg gik med en lidt flad fornemmelse, havde set frem til aftenen og glædet mig. Men tak Jeanette, fordi du ikke gjorde min aften til "single" aften, vi endte med god mad og tøsesludder, rigtig hyggeligt, og jeg er glad for vi ser lidt mere til hinanden. Og Jette, jeg håber du har det bedre, jeg føler med dig. og vi savnede dit selskab.

Jesper og jeg endte i byen sammen, det var faktisk ret hyggeligt, men jeg er skuffet over, at dj's nu til dags ikke kenden Unchained Melody, Jesper og jeg var oppe og ønske den uafhængigt af hinanden, som tidligere skrevet har den sin egen historie i vores forhold. det var ikke en helt vild gang i den bytur, men vi fik sludret, grint og danset. Så kan jeg godt undre mig over, hvorfor vi ikke har taget lidt mere ud sammen førhen, men jeg skal nok ikke undre mig så meget over fortiden, men jeg prøver at leve i nuet og fokusere på fremtiden.

Jeg mødte en gammel klassekammerat fra EFG, lidt mærkeligt. Det startede med, at jeg fik overhørt hende og kærestens skænderi. Men vi fik en god sludder, men det var mærkeligt og jeg har det underligt med, hvordan en så selvstændig pige, kan blive en 9 år yngre kæreste så underdanig. Det korte jeg så af hans pførsel, ville jeg betegne som psykopatisk. Jeg var ikke tæt på hende dengang, men en sød pige, jeg håber hun passer på sig selv.

Dagen i dag har Jesper og jeg været lidt flade, men vores unger har været de regne engle, bortset fra at der er nogen, der havde givet Mollie pep-piller, tror jeg. Der har bare været gang i hende, men på en sådan måde, at Jesper og jeg har ligget flade af grin, lille tossehoved. En rigtig skøn dag, hvor vi virkelig har været noget for hinanden, uddybes ikke her i dette forum.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor lyder det bare hyggeligt søde, og ØV hvor ville jeg gerne ha' været der...men min galdsten mente noget andet :(
Knus til dig

Annette sagde ...

Jeg ved det, jeg håber du snart får en tid