fredag den 23. november 2007

Mærkeligt

Jeg har det mærkeligt, jeg tror jeg har været i huset i Humlebæk for sidste gang idag og det er en følelse af tomhed, ærgerlig, kan ikke helt finde ord for det.

I går aftes var jeg så svimmel, at jeg troede jeg skulle besvime, mit hjerte har hamret hele dagen, jeg tog mig selv i at sidde og stirre ud i luften på arbejdet, jeg kunne ikke overskue hvad jeg skulle gå i gang med. Og det er jo ikke fordi, der ikke var noget at gå i gang med, tværtimod.

Jeg gik ind på nettet og læste om stress, jeg tror jeg har alle symptomerne, men læste også, at det er nu jeg skal passe på, for ellers brænder jeg helt sammen. Jeg er jo nødt til at være klar også til jeg får et nyt job.

Gu' ved hvor længe, der går før jeg ikke tænker, pbs,-overførsler, afregninger, fakturering osv, om det hele nu er klart, jeg ville ønske man kunne slette det hele fra hjernen, altså det der har med arbejde at gøre.

Jeg var forresten til samtale i morges, det virker som et smadder godt job, men de kan ikke matche min løn, så jeg tænker...., men der er jo også samtale både mandag og tirsdag.

Jeg håber, at jeg snart får overskud til at scrappe og lave julekort, jeg savner det, og det kommer jo nok stille og roligt, men jeg kan se frem til en december måned uden stress og jag, men med hygge, hjemmebag osv. i stedet, så kom endelig forbi til hjemmebagte småkager og en kop kaffe.

Jeg tror nok det at gå hjemme skræmmer mig lidt, jeg har kun prøvet det i mine barselsorlover, og der gik tiden jo med regnskab for Jesper og Bo, så det skal nok lige "læres".

Ingen kommentarer: