søndag den 18. november 2007

Søndag

Så er endnu en weekend ved at være slut. Jeg har været rigtig aktiv idag, ryddet op, været nede og handle med familien, pudset vinduer, vasket tøj, snakket i tlf.

Det med vinduerne har hængt over mig som en rigtig dårlig samvittighed, og jeg var glad for vi gik den mørke tid i møde, for man kunne virkelig ikke se ud af ham, jeg vil undlade at fortælle hvilken farve vandet havde og hvor mange gange jeg var nødt til at skifte det.

Mit feng shui projekt kom også lidt videre, da jeg fik smidt en masse kageopskrifter ud, de har nok stået i skabet de sidste 10 år og jeg har aldrig brugt dem, så det var på tide.

Nu sidder jeg så lige og slapper med en god kop velfortjent kaffe inden jeg skal hente Oscar til børnefødselsdag. Derefter fortsætter jeg Feng Shui projektet, jeg har tænkt mig at smide alle kontoudskrifter, pbs-betalinger osv. ud, alt ligger jo på netbank og saldoen er alligevel altid forældet når kontoudtoget kommer, der er altid brugt flere penge, aldrig det modsatte. JEg har nu frameldt dem på netbank og sparer visagebyret og at arkivere dem.

Ingen kommentarer: