mandag den 12. november 2007

møgvejr - møgbilister

Lige et surt opstød fra morgenstunden. Jeg hader sne og kulde om morgenen. I morges gik Jesper ned og tændte bilen i god tid, så den kunne nå at tø op inden vi skulle køre. Som sædvanligt om mandagen kørte vi Mollie i vuggestue, forbi tanken og så afsted til Jespers arbejde, idag med den forskel at han kørte pga vejret. Det gik fint, ingen faretruende situationer.

Så kørte jeg fra Helsingør mod Humlebæk, i rundkørslen i Espergærde er der så en en midalrende mand, halvskaldet og i en rigtig scorebil, der absolut skal køre ind lige foran mig. Så vidt jeg ved, skal jeg ikke holde tilbage inde i rundkørslen, han skal vente på at der er frit. Nå, men jeg må klodse bremse og håbe på det bedste, gudskelov er det ikke lige der, man har den højeste fart, men bremselængden er lidt længere når det er glat, så 5 cm fra en ny front på min bil og en krøllet dør på hans bil. Idiot.

Godmorgen til jer også..... :-)

Lige nu ærgrer det mig, at jeg ikke fortsatte ind i ham, så havde jeg fået min nye front (har ønsket mig det i et par år, efter Jesper påkørte en ræv), det var så soleklart hans fejl, men man er jo et pænt menneske og reaktionen kom bare, nåede slet ikke at tænke så langt.

Ingen kommentarer: