tirsdag den 6. november 2007

Mig hidsig?

Næh, det kan ikke være rigtigt. Det er meget sjældent jeg hidser mig op, men i dag kom jeg lige op i det røde felt på arbejdet. Kort fortalt blev jeg beskyldt for at have syltet en afregning, hvilket jeg ikke havde, ham der skulle lave det klart til mig blev først færdig i går, hvor det sklle ha' været klart i fredags. Så jeg fløj ind til vores fungerende direktør, min lunte re ved at være kort.

Jeg er presset i øjeblikket på arbejdet, der er alt for meget jeg ikke når og det er primært det jeg synes er sjovt, så det er ved at være lidt trist. Samtidig fik vi alle et brev i går, hvor vi skal underskrive at vi flytter med til Virum og ellers kan vi betragte os selv som opsagt.

Jeg holder snart ikke til mere, det er blevet så grimt og jeg er stresset. Min skønne mand er heldigvis meget forstående og lyttende, tager en del over herhjemme, så det er rigtig fedt.

JEg håber, at jeg snart finder et arbejde Nordsjælland eller Vestsjælland, doesn't matter, bare et arbejde, hvor jeg har lyst at tage hen hver morgen. Ligeså godt som TNS var da jeg startede der, der fik jeg simpelthen et psykisk overskud der ville noget.

Ingen kommentarer: