torsdag den 1. november 2007

Jobsituationen igen

Jeg fik brev i weekenden om at jeg ikke havde fået det job, som jeg var til samtale til for et stykke tid siden i Slagelse. det havde jeg egentlig på fornemmelsen, for samtalen var for kort og for ligegyldig, men det har jeg det ok med.

Jeg håber på det andet i Slagelse, jeg har mailet til hende og hun vil vende tilbage indenfor 2 uger, fair nok.

I går fik jeg sendt 2 ansøgninger afstede, 1 i Ringsted i nærheden af et andet hus Jesper har kig på og en her i området, så må vi se, men jeg er ved at være lidt presset.

Det der holder mig oppe i øjeblikket på arbejdet er mine kollegaer, men der forsvinder flere og flere og os der er tilbage bliver presset mere og mere. Jeg tror efterhånden, at den eneste grund til at vi er der, er samvittigheden over for hinanden, og så at jeg er så fandens pligtopfyldende.

En af vognene var forbi i dag, og vi havde en lang snak med ham, det varmede. HAn var meget ked af, at det er endt som det er endt, endt er så meget sagt vi kender ikke slutningen endnu, men han havde sammen med andre anbefalet mig som leder af regnskabsafdelingen i det nye selskab, men jeg er jo ikke fra det andet selskab og det er deres folk, der får topposterne.

I næste uge skal jeg skrive under på om jeg er med eller ej, hvad tror de selv, hvis jeg siger nej, har jeg jo underskrevet min egen fyreseddel.

Det er lidt frustrerende, for jeg er meget i tvivl om hvad der er taktisk smart at gøre, og jeg kan bedst li' at ha' løsningen.

Fik ellers en mail idag om at mit gamle job på DST er ledigt, men nej, jeg skal ikke derind igen, det fristede mig ingen gang.

Ingen kommentarer: