torsdag den 22. november 2007

Så blev jeg alene...

.. på arbejdet altså. Min kollega er gået ned med stress. Jeg havde set det komme, og det er helt fint med mig. Hun kunne ikke mere, og hvad er der også at kæmpe for efterhånden. Det har ikke været rart at være vidne til, hun har ikke haft det godt, så jeg håber hun tager sig den tid det tager, får lidt ro på, finder sig selv og får overskuddet igen. Så nu har jeg 5 menneskers arbejde, jeg har ikke fået svar på hvad jeg ikke skal lave, men det kommer vel..... not, det hele skal laves.

Jeg er ikke stolt af det jeg laver i øjeblikket, det bliver stresset igennem, og det har jeg det ikke godt med, der skal være orden i tingene.

Jeg var til samtale i tirsdag, og hun vil præsentere mig for virksomheden. JEg skal også til samtale i morgen, på mandag og tirsdag, den på tirsdag havde jeg glemt jeg havde søgt, jeg kan ikke huske ret meget p.t. Det er rart de ligger så tæt på hinanden, for så kan jeg træffe beslutningen udfra alle stederne, hvis de altså vil ha' mig.

Hvis alt skulle glippe, så er jeg næsten sikker på at Jespers chefer vil tilbyde mig job, og jeg tror jeg ville sige ja, men den betingelse at det kun er midlertidigt, vi skal ikke arbejde sammen de næste mange år, så går der for meget flise i den. (Jeg vil ha' min egen!!! Spøg til side).

Jeg har mange diskussioner med mig selv, jeg er splittet mellem at være pligtopfyldende og tænke på mig selv. Stress er også noget mærkeligt noget, jeg er jo ikke syg i den forstand, men jeg bliver det hvis jeg fortsætter. Jesper har losset mig bagi de sidste par dage (ligesom jer andre kloge hoveder) og bedt mig om, at tænke på mig selv og vores familie, og bliver ved med at sige, du ved jeg har ret, gu' ved jeg han har ret, jeg skal bare droppe flinkeskolen, men det er svært.

Han var så sød den anden dag inden jeg skulle til samtale, jeg sad og tænkte på ham, savnede og havde bare brug for et kram og lidt ord. I det samme tikkede en sms ind med nøjagtig det jeg havde brug for, jeg blev så rørt, han kender mig helt ind i sjælen. Min tankelæser-mand.

Har lige læst annoncen til den i morgen, det er så meget mig, at de umuligt kan vælge nogen anden uden at vælge forkert, jeg håber......

Ingen kommentarer: