tirsdag den 13. november 2007

3 samtaler

Nu er der næsten for mange muligheder. Jeg har jo været ret flittig til at skrive ansøgninger det sidste stykke tid, og nu vælter svarene ind. 3 samtaler, 1 i Hørsholm, 1 i Helsingør og 1 i Slagelse. Mullerup Strandvej, here we come. Nu må vi se hvor de vil have mig og ikke mindst betale for mig.

Vi havde en snak i går aftes om Vestsjælland contra Nordsjælland. Vi bor jo egentlig godt hvor vi bor og her har vi vores sociale netværk, hvor det vil blive meget anderledes på Vestsjælland, men jeg har også en drøm om et hus og komme væk fra familien. Jeg vil savne dem meget, men jeg trænger indimellem også til lidt fysisk afstand. Her er det krystalkuglen kommer ind i billedet igen.

Min film var ved at knække på arbejdet i dag, det vælter ind med arbejde og jeg er bagud, vi mangler 70 timer om ugen i vores afdeling og det sætter sine spor, læsset vælter på et eller andet tidspunkt. Jeg skal have spurgt hvad jeg ikke skal lave, nu da der kom så meget nyt. Men det er der ingen der har svaret på, alt er jo vigtigt, men døgnet har kun 24 timer og jeg har ikke tænkt mig at arbejde i dem alle, jeg har en familie som jeg værdsætter, elsker og vil være sammen med.

Men 3 samtaler, mon ikke et af stederne vil have mig????

Ingen kommentarer: