fredag den 2. november 2007

Så er det snart weekend

Endnu en arbejdsuge er ved at være forbi, har godt nok fået ryddet op i dag, må man gå hjem når skraldespanden er fuld?

Får besøg af en veninde i aften, det er rigtig længe siden vi har snakket sammen, så detglæder jeg mig til. Hun var på ferie, da alt det her med Jesper og jeg skete, vi har mødtes en enkelt gang siden, men der orkede jeg ikke at fortælle om det, har været mæt af at snakke om det, og jo vi er jo kommer videre. Så i aften står den på ren tøsesladder, alt efter hvor meget børnene tillader....

Skal hjem og lave mad til os, det er ikke så tit jeg er i køkkenet, så det er modigt hun tør spise med.

Det gik op for mig den anden dag, at jeg er meget mere afslappet. Lever ikke længere fra dag til dag, men planlægger frem i tiden, hus, job, jul, koncert mv. Det er kommet gradvist, så jeg har egentlig ikke bemærket det før det slog mig. Det har været vigtigt for mig, at give mig selv tid til at stoppe op og tænke over mit liv og situation, sundt tror jeg.

Vi har fået det rigtig fedt sammen igen, og bedre end nogensinde. Jeg har fået nogle ar på sjælen, men de gør ikke så ondt mere, som de har gjort. Kærligheden er fundet frem, havde gemt sig i en travl hverdag. Prioriterningerne er ændret, så det ikke sker igen, ordene "jeg elsker dig" har fået en helt anden betydning. Jeg er lykkelig for, at vi besluttede at kæmpe, fremfor bare at gi' op. Kærligheden har jo været der hele tiden, og hvorfor smide noget så smukt væk bare fordi det bliver lidt svært. Nogle gange tror jeg det er for let, at gå fra hinanden, det er jo inderst ikke det man ønsker....

God weekend herfra, nu vil jeg hjem og hente børn.

2 kommentarer:

Michael sagde ...

Hvor er det skønt at læse at du har det så godt, og dejligt det med at begynde på fremtiden igen, virkeligt et stor skidt..

I store træk er det samme sted jeg er ved at nå til, og det var bare skønt at høre at det er også er der du er kommet til *S*

Annette sagde ...

Tjah... det måtte jo komme :-), pjat, jeg synes det er fedt at være nået dertil, men det har også været en lang proces med mange tanker.

Skønt at høre, at du også er ved at når dertil, vi har vist været mange af de samme følelser igennem på hver vores måde de sidste mange måneder. Og det var fedt at læse dit indlæg om glæde på din blog.