fredag den 30. november 2007

Kan ikke sove

Var rigtig længe oppe igår og tidligt oppe i dag. Afleverede børn og købte morgenbrød til Jesper og jeg, JEsper nyder i øjeblikket at have en kone der går hjemme. Efter Jesper var taget afsted fik jeg lagt en masse ind på qxl, vasket og tørret tøj, gjort badeværelse og soveværelse rent, så nu mangler der kun børnenes værelser, men dem kan jeg ikke lige overskue nu.

Lagde mig så ind til en velfortjent lur, men kunne ikke sove, øv hvor jeg hader det. Tankerne kværner løs i hovedet på mig, men jeg kan ikke rigtig komme ind til essensen i dem. JEg har det lidt depri-agtig i dag, føler lidt jeg har givet op og er måske også lidt nervøs for fremtiden jobmæssigt. Jeg synes, at det er en pissesvær situation.

Har siddet lidt og kigget på billeder til mit næste lo, men synes ikke rigtig at nogen billeder passer til noget som helst papir jeg har, der burde ellers være muligheder nok, men det hænger nok sammen med min manglende koncentration pg når jeg er lidt depri kan jeg mærke det på min kreativitet. øv øv øv

Overvejer lidt at melde mi til noget motion, det anbefalede lægen, og jeg tror ikke hun mente den på lagenerne....nå jeg kan gå en lang tur med børnene når jeg henter dem.

I næste uge skulle jeg gerne få månedspakker igen, jeg håber ikke de tager den i tolden igen. Jeg må hellere tænke videre over mit næste lo, så jeg kan starte i aften og forhåbentlig få lavet lidt.....

Ingen kommentarer: