søndag den 25. november 2007

Hygge hos familien

Vi skulle til Ølstykke i går og besøge Addie og Jesper, for at se deres hus efter de er kommet på plads og bare hygge og sludre.

Rigtig hyggelig og afslappende dag, lige hvad jeg havde brug for.

Jesper og Jesper fik sat håndtag på alle de nymalede skabslåger og skuffer, vi fik dejlig mad (Jesper lavede sovsen) og jeg har prøvede at "lokke" Addie ind i scrapbooking verdenen..... mit fantastiske univers.

De er nået rigtig langt i huset, og der er rigtig hyggeligt og det er rigtig afslappende at være gæster hos dem, selv med 2 børn med i et hjem der ikke er indrettet til børn.

Tak for en hyggelig dag/aften, jeg håber vi kommer til at se mere til hinanden fremover end vi har gjort førhen og Addie du må snart med i shoppen....... :-)

Det er fedt, jeg føler mig afslappet efter i går, men får stresssymptomer og dårlig samvittighed overfor arbejdet, puha, skift lige den plade Annette, du køre i samme rille..... Men det er altså noget underligt noget det stress, det ville nok være lettere hvis det var et brækket ben, men er det ikke sådan generelt med pykiske ting, de er svære at forstå og forholde sig til, ingen kan jo mærke/se hvordan det føles indeni????

1 kommentar:

Anonym sagde ...

meget interessant, tak