fredag den 30. november 2007

Årets flotteste julepynt


Udover julekalendrene, er årets første og flotteste julepynt kommet op. Bedø selv, jeg synes det er nogle skønne ting vores børn har lavet. Oscar har lavet nissen og Mollie juledekorationen.


Og børnene måbede i morges, da de så alle gaverne på pakkekalenderen. Oscar spurgte om jeg havde set julemanden, og så spillede jeg med på at han ringede i går aftes og bad mig hænge kalendrene op og spurgte om Oscar og Mollie havde været søde. Jeg sagde, så at jeg havde sagt de var søde, men Oscar var ikke så god til at spise aftensmad. Åhhr, kom det fra Oscar, det skulle du ikke have sagt. Jeg forklarede så, at man ikke må lyve for julemanden, for så får man ingen gaver og jeg ser jo frem til julegaver også. Så kom han med en længere forklaring om, at julemanden er tankelæser og ved alt, så han ville alligevel have vidst det.

Det er herligt, drengen bliver snart 7, er rimeligt pæn intelligent, og endnu tror han på julemanden...... Hvor er barndommen en vidunderlig tid.

Ingen kommentarer: