torsdag den 29. november 2007

Pakkekalendrene er færdige

Mit mareridt vært år sidst i november. Jeg begyndte at pakke gave ind her til aften, for at få styr på hvor mange jeg manglede, har købt jævnligt i netto, fakta og 10 kr-buikken. Til min overraskelse manglede jeg ingen, tværtimod, havde jeg et par i overskud.

Alle 48 gaver er pakket ind og bundet på kalenderen, som er blevet hængt op, så nu er jeg spændt på børnenes ansigter i morgen, når de får øje på dem.

Oscar får mange kreative ting i år, dvs. ting han skal samle og Mollie, ja, hun er jo en tøs, så et par hårspænder eller 5, dukker der nok op.

Det er første gang jeg har været i så god tid, jeg plejer altid at hænge dem op, hvor der mangler adskillige dage, som jeg så finder dagen før, men i år er de alle på.

I år var jeg også så genial, at pakke Oscars ind i blåt papir og Mollies i en anden farve, så jeg kunne kende dem fra hinanden bagefter, for jeg tror ikke Oscar bliver så begejstret for hårspænder, men Mollie ville sikkert blive glad for en skyder.....

Ingen kommentarer: