torsdag den 1. november 2007

Julegaver..

Tiden går alt for stærkt og det er alt for snart jul igen. Oscar fortalte i går at han ønskede sig nogle flywheels og jeg sagde, at det måtte han ønske sig i julegave. det mente han ikke han kunne, for der havde ikke været sne i reklameindslaget fra BR og derfor var det ikke til julegaver, men til nu.

Kalendergaver har jeg fået købt lidt af, bander mig selv langt væk nogle gange over at jeg syede kalendre med 24 tal istedet for advendtskalender, men det er jo hyggeligt når først de er købt og ungerne nyder det, er det ikke det det handler om?

Jesper fik sin julegave idag, han har selv valgt den. Der var tilbud nede i centeret, så han fik en rigtig lækker læderjakke. Vi har ikke brugt julegaver til hinanden før sidste jul, hvor Jesper en dag meddeler at han har købt julegave til mig, det ku' jeg slet ikke ha', jeg var så nysgerrig. HAn var sluppet rigtig godt fra det, men bukserne var desværre for små og de havde dem ikke større (jeg plejer ellers at have problemet den anden vej), så de blev byttet, en lækker bluse og en cd.

Jeg måtte jo så ud i sidste øjeblik og finde en gave til ham, og det var vidst mere held end forstand, at jeg fik købt en rigtig lækker trøje, der desværre kom et brændemærke i og vidst er glemt et sted i byen. Men nu er gaven klaret for i år.

Jesper så en reklame i avisen forleden for en koncert, og det er jo ikke det vi har gjort det mest i, og vi kunne begge tænke os at komme med, jeg var parat til at bestille billetter, men Jesper kan være overraskende økonomisk nogle gange, så han mente lige vi skulle vente. Så ringede min mor for at spørge til Mollie, jeg greb chancen, så vi får koncertbilletter inkl. børnepasning i julegave, der er bare så længe til.......

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja, den jul kommer tættere og tættere på...
Hvor lyder det dejligt med en koncert og pasning, en SKØN julegave!
Knus fra Jette ;)

Annette sagde ...

Det bliver rigtig godt, jeg blev helt nostalgisk, det er TV2 og der er bare mange gode minder fra de koncerter sammen med KB og hele slænget...