søndag den 30. marts 2008

Kaffe...

.. en nødvendighed.

Det utrolige sket, jeg glemte fuldstændig at købe kaffe i fredags. Så lørdag morgen gik børnene og jeg over til mormor for at få stillet moderens kaffetrang. Jeg ville så købe noget i løbet af dagen, så der var til at Jesper kunne lave morgenkaffe til mig idag. Det var ikke fordi, jeg ikke havde muligheden igår, men ham Alzheimer banker mig på skulderen indimellem. Jeg var på centeret og hente frokost (huskede tandpasta), kørte Addie og Jesper til Helsingør, var i Helsingør og hente aftensmad (vi var lidt dovne) og film og senere hentede jeg Addie og Jesper igen, men kaffen den glemte jeg alt om.....

Så det var ikke sjovt at skulle op i morges, ingen kaffe, som er en nødvendighed for mig om morgenen, der skal et par kopper til før jeg fungerer.... Oscar skulle til børnefødselsdag klokken 12.00 og Mollie og jeg cyklede sammen med ham derover, og så forbi købmanden og købe kaffe,hjem og brygge den, så nu har jeg siddet og nydt den.....

Det er forfærdeligt at være så afhængig og samtidig så glemsom....., forsvind hr Alzheimer

Ingen kommentarer: