fredag den 28. marts 2008

Status

Jeg har været gladere for mit arbejde siden jeg flyttede kontor og jeg har lært en del mere. Sap og jeg er ved at blive gode venner. Rigtig glad for det, er jeg ikke sikker på at jeg bliver, men det giver penge i kassen. Så såan er det lige for nu. Jeg har så den sidste uge været rigtig god til at sige fra og til, og søgt hjælp hos kollegaer rundt på gangen og de har været rigtig hjælpsomme.

Desværre tror jeg ikke, at vi får vores hus i denne omgang, jeg vil ellers rigtig gerne, men der er lidt mange forhindringer lige nu, den største er vores bank, der sidder godt på pengene. Samtidig er der job til os begge. Prioriteringen lige nu, er så at få betalt af, sparet op og tage på sommerferie. Det er noget rigtig .... (læs en masse ukvemsord) for jeg er så tændt på det. Men ligepludselig lykkedes det...., det skal det.

Jeg nyder mit familieliv ekstremt p.t. og det er lidt helligt. Jesper og jeg nyder hinandens selskab og gøre tingene sammen, vi har haft mange skønne oplevelser sammen siden vores private 9.11. og det er rigtig fedt. Jeg har ikke en eneste gang fortrudt mit valg, jeg kunne ikke have gjort andeledes.....

Jeg har været ret dårlig til at tage kontakt og initiativ det sidste lange stykke tid, følt mig tryg herhjemme i vores "hule", men det handler nok om overskud i sidste ende, men det håber jeg snart ændrer sig. Ikke fordi jeg ikke har lyst og jeg siger for det meste ja til det der dukker op, men jeg har ikke taget initiativ og det er ikke af ond vilje.

Jeg får ikke scrappet meget for tiden, har i 2 uger forsøgt at lave et lo med Oscar, men jeg sidder kun og rykker rundt på billederne og skifter baggrundsfarve, men min psyke og kreativitet hænger meget sammen. Har ellers langt om længe fået min nye cirkelskærer og en masse nyt papir i månedspakkerne, men det skulle gerne blive til noget her i weekenden. Har nemlig også en ny ide til bryllupsinvitationer.....

1 kommentar:

Jette... sagde ...

Hvor er det dejligt at høre, du trives søde. Ski.. være med initiativerne...det kommer når det kommer, og vi ved hvor hinanden er :)
Knus til dig