torsdag den 20. marts 2008

Hvor er skønt....

... at være gift med en betænksom mand, der ofte kender mine behov før jeg selv gør.

Jeg har det bedre psykisk efter , at have rykket kontor og ha' indrømmet at jeg ikke var/er glad for mit arbejde. Jeg har taget konfrontationerne med mine kollegaer og de sidste par dage er det gået godt, så jeg giver det en fair chance, men lader mulighederne stå åbne.

I går startede påskeferien så og ja, jeg er selvfølgelig så snot forkølet at jeg ikke orker andet end at ligge på sofaen, nysende og med en snotklud inden for rækkevidde. Uden opfordring serverer Jesper adskillige kopper te, opvarter og lader mig sove længe idag, det er simpelthen lykke, når nu man er blevet ramt....

1 kommentar:

Jette... sagde ...

Ja, det er stort med en betænksom ægtemand...især når man er *nottet*;)
Knus og god bedring