lørdag den 15. marts 2008

Ebay og paypal

Jeg har fundet mit skæresæt, tak for hjælpen Linda og forumskrivere. Så jeg har fuldt auktioner hele eftermiddagen på Ebay og kigget på en masse forskelligt, der kan man altså finde hvad som helst. Bagefter skulle jeg finde min Paypal-konto og huske brugernavn og kode, jeg elsker de sider, hvor der er en knap, der hedder "glemt kodeord". Men til sidst lykkedes det, så nu venter jeg spændt på endnu en pakke fra USA. Min månedspakke fra Moshposh burde nemlig også komme en af dagene. Det er fandme dejlig at handle på nettet, når man altså lige kan finde det man søger.

Nu er jeg bare på udkig efter en genial måde at opbevare og sortere alt mit papir på. Den opbevaring jeg har er ikke optimal, da de fleste er gået i stykker efter at Jesper ikke havde sat hylden solidt nok op og jeg fik hele lortet i hovedet.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Uha, det må ha' været en slem omgang at få i hovedet!!! Jeg har købt en stor kasse i IKEA og købt en masse hængende filmapper, som jeg har skåret over og lavet i str. lidt over 30x30 cm. Så nu hænger mit papir i den kasse, opdelt i farver mm i de der mapper. Det er bare rigtig smart og nemt og overskueligt :). Bare en ide.

Annette sagde ...

Tak for ideen, heldigvis skete der ikke noget med papiret, men hold op det er tungt :)