søndag den 16. marts 2008

fortsættelse arbejde

Tak, for jeres dejlige kommentarer til sidste indlæg.

Hvorfor jeg ikke er kommet ud med det, tjah, godt spørgsmål. Problemet er jo, at det har været en masse småting og små kommentarer, der egentlig ikke er noget i sig selv. Jeg har slået det hen, og tænkt, nå, jeg er nok lidt nærtagende idag. Men mængden af småkommentarer gør det svært, og lige pludselig flyder bægeret over. Men der har jo også været noget hygge og socialt, og på nogle punkter er det gået rigtig godt, så det er skide svært at finde ud af og sætte fingeren på.

Jeg har nok også distanceret mig en del, og psykisk befundet mig på Vestsjælland plus at så kører hverdagens trummerum bare. Jeg tror heller ikke mine kollegaer er klar over, hvor meget det har ramt mig og det er nok min fejl, at jeg er dårlig til at kommunikere det ud og sætte mine grænser. Samtidig kommer jeg fra et sted, hvor vi bare har klikket sammen så godt og jeg har nok prøvet at finde foskellen på at matche totalt godt sammen og så bare en "normal" arbejdsplads.

Man behøver ikke at elske alle, men det koster ingenting at snakke pænt til hinanden, og det er en menneskeret efter min mening.

Ingen kommentarer: