fredag den 14. marts 2008

Hvor er det besværligt....

Jeg er i den heldige situation, ligesom mange andre danskere i denne tid, at jeg har fået skattepenge tilbage. En del af dem er øremærket til scrap, hvad ellers? og dollarkursen råber jo på at man scrapshopper overthere.... Jeg har siden, jeg var på Convention 1. gang ønsket mig et rigtigt godt værktøj til at skære cirkler mv. med og Linda havde det perfekte.


Nu når jeg endelig har pengene til det, er det ikke til at opdrive. Jeg har googlet det og får en masse hits og været inde på 1 million sider, men det sælges åbenbart kun ligesom Tupperware og den nærmeste konsulent bor i England...... Jeg har mailet til firmaet, konsulentet og oprettet en tråd på scrapshop, så må jeg se om det kan lade sig gøre, at blive den lykkelige ejer.


Hvis du tilfældigvis har set "Costum Cutting System" fra Creative Memories nogle steder, så kontakt mig endelig. Det ser forøvrigt sådan her ud:


Ingen kommentarer: