lørdag den 5. april 2008

Sko....

Det var desværre ikke moderen, der stod for tur, men både Mollie og Oscar. Jeg ved af erfaring, at det godt kan betale sig, at være tidligt ude , da sandalerer udsolgt lige så snart det bliver lidt godt vejr.

Hele familien begav sig til Bycenteret, det tegnede skidt, vi måtte helt op på taget og holde. Vi kom ind i skobutikken og her herskede kaos, mange andre havde fået samme ide som os. Vi fandt hurtigt nogle kondisko udenfor på tilbud, og Jesper gik igang med at prøve dem på Oscar, medens jeg stillede mig i kø for hjælp. Hold da op, 2 børn prøve både kondisko og sandaler, kan give selv den mest garvede sved på panden. Jeg ta'r hatten af for personalet, ordet kaospilot har fået en ny mening.

Lang tid efter kom vi ud af butikken med en kæmpe pose, 2 par sandaler, 2 par kondisko og 1 par gummustøvler og 1200 kr fattigere, men jeg synes faktisk vi gjorde et kup, det kunne ligeså godt være blevet dobbelt så dyrt. Men sandaler og kondisko til Mollie var til ½ pris når man købte begge dele, Oscars kondisko var på bud, så jeg klager ikke.
Oscars fødder er store fandt jeg ud af, børnetilbudene fandtes ikke i hans størrelse, str. 35, det er altså meget når man "kun" er 7 år, Mollie er ikke meget bedre str. 25 bruger hun.

Oscars kondisko kom i brug med det samme, og Mollie har prøvet sko hele eftermiddagen, det er da også enhver kindes drøm at få 3 par på en gang!!!! Men gummistøvlerne er hun vist gladest for, de har siddet på hende i flere timer. De er også flotte, ville ønske de havde sådan et par i min størrelse

1 kommentar:

Jette... sagde ...

Skønt med powershopping!!
Super seje gummirøjser ;)
Knus