mandag den 14. april 2008

Kronisk træt

Jeg er bare træt hele tiden for tiden, det er irriterende. Jeg får ikke lavet alt det jeg vil og det meste af søndagen gik med at sove, så rengøring blev der ikke meget af. Jeg var pinlig, da vi fik uventede gæster og jeg ikke lige havde fået ryddet op og støvsuget, sådam er jeg.

Selvom jeg egentlig burde være ligeglad, normalt bliver her gjort rent hver weekend, men her bliver også hurtigt rodet og sand og krummer på gulvet når vi har 2 børn. Samtidig har vi begge et fuldtidsarbejde at passe, så støvsugeren bliver måske ikke luftet så tit som den burde. Så selvom jeg bliver pinlig vil jeg stadig holde fast i, at det er vigtigere vi har det godt end at vores hjem ligner et udklip fra et boligmagasin.

Lige pt ved jeg ikke lige hvad jeg skal gøre ved trætheden, men jeg synes det er uholdbart at bare sidde og være lad i sofaen og ikke orke noget, hverken læse, snakke eller noget ande, men jeg håber energien kommer med solen.....

ZZZ ZZZ

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg kender det kun alt for godt. Lige efter jul fik jeg et trætheds syndrom :) som har holdt til for ca. en små 3 uger siden. Nu begynder det at blive lyst, og jeg synes min energi om aftenen er blevet forbedret !

Men det er da ok at sove en søndag væk, det ville jeg også gøre hvis jeg havde muligheden for det :) - bare en gang imellem.

Jette... sagde ...

Jeg er ligeglad med, hvordan der ser ud oppe hos dig søde.
Du er dejlig selskab, og det er det vigtigste :)
Knus fra mig