torsdag den 10. april 2008

Fødselsdag...

Ja, så blev jeg 25 for 10. gang, det er utroligt..... Men hjemme hos os sker der ikke så meget på de voksnes fødselsdage og det er jo en dag som alle andre. Så jeg har været på arbejde til en forandring. Da jeg kom hjem lå en fødselsdagsgave og buket fra min mor, et fødslesdagkort fra Addie og Jesper og så har jeg fået en masse søde hilsner på SMS, Mail og Facebook.

Jesper havde lavet gode bøffer til en mindre formue til aftensmad (elsker det) med bearnaisesovs, jeg er en bearnaise gris, og den havde den rigtige farve Jette...... :-)!

Jette og Heidi har så været til tøseaften med lagkage, og jeg har fået et scrapalbum som jeg skal til at have lavet og en skøn buket blomster, tak skal I have, jeg glæder ig til at komme i gang....

Det var så den dag, måske skulle jeg overveje at blive 26 næste gang.....

1 kommentar:

Jette... sagde ...

Bearnaisesovs er altid dejligt...også selv om den blev lidt brun engang...der havde vi ikke råd til at bruge et nyt brev vel søde ;)
Det var en dejlig aften i går, og jeg glæder mig til at se dig i aften.
Knus