mandag den 7. april 2008

Sol

Jeg hungrer efter sol og varme i øjeblikket. Så jeg beskuttede, at få over på den anden side af Hovvej og tage en omgang solarium. Det er desværre for sjældent jeg gør det, selvom jeg nyder afslapningen og varmen. Jeg lagde mig godt tilrette og var i løbet af meget kort tid på vej til drømmeland. Så er det, at jeg bliver sk... forskrækket, da der bliver sprøjtet koldt vand ud over mig.

Kan så oplyse, at der er kommet en funktion i solarierne, der hedder vital et eller andet, der skulle gøre at huden ikke "lugter", når man har taget sol, det kan også oplyses at denne funktion kan slås fra. Men jeg kom ikke tilbage til drømmland, da lyset slukkede inden jeg igen var blevet varm og afslappet..... hmmm

1 kommentar:

Jette... sagde ...

Åhh, hvor ville jeg gerne ha' været en lille flue på væggen i det solarium ;)