tirsdag den 22. april 2008

Løbetur

Mine løbesko har stået alt for længe i skabet og samlet støv. Jeg har rigtig længe gerne ville i gang med at få lidt motion, men haft et hav af gode undskyldninger over for mig selv. Så er det for koldt, så havde jeg lige spist, så skulle jeg dit og så dat. Den anden dag var det så dejlig vejr at jeg tænkte nu er det nu, men så var det lyst og naboerne eller nogle andre skulle i hvertfald ikke se, hvor dårlig form jeg er i.

I dag tog jeg mig så sammen, havde godt nok lige spist, var træt, det var lyst, men jeg tog træningsbukserne og løbeskoene på og løb en lille bitte tur. Jeg har en elendig kondi kan jeg ligeså godt indrømme, og jeg har ikke i sinde at fortælle hvor kort turen var, men længere end rundt om blokken var den. Set fra den positive side, så kan det kun gå fremad.... og lidt er bedre end ingenting.

Ingen kommentarer: