søndag den 20. april 2008

Sommerferie..

...nærmer sig. Vi har i lang tid været lidt afventende mht hvad vi skal, fordi vi jo på et tidspunkt havde et håb om et hus og så skulle holde ferie i haven. sådan blev det desværre ikke lige p.t.

Siden sidste sommer er vores søn jo startet i skole, hvilket betyder ferie i skoleferien, hvilket igen betyder skyhøje priser.

I dag har jeg så haft det sådan, at nu vil jeg gerne vide om vi skal rejse sydpå eller noget andet, så jeg er helt skeløjet af at have kigget på rejsemål og priser plus en masse dejlige steder, der enten er udsolgt eller ikke til at betale. Jeg må tilstå, at rejelysten er stor lige nu specielt efter at have kigget på sol og sommer en hel dag.

Lige nu har vi 2 steder i kikkerten som ligger max et par hundreder meter fra i hinanden, jeg skal så have ringet til rejsebureauet i morgen vedr. lidt supplerende spørgsmål.

Og jo vi skal sikkert til Tyrkiet igen, igen, igen, igen, igen og alanya bare igen. Det er lidt skægt at tænke på, at første gang vi var i Tyrkiet, Side, skulle vi bare have et hotelværelse, pool var ikke mødvendigt osv.. Vi var på et skønt hotel, Huzur, som jeg aldrig glemmer, det lå perfekt og var dødcharmerende. I dag når vi kigger rejser, kigger vi efter lejlighed, børnepool, bamseklub, familiested, legeplads osv. Behovene er lidt anderledes og lidt mere bekvemmelige.

Nogle gange kan jeg gdt længes lidt efter, at vi bare skulle ha' en seng og sove i og mulighed for et bad.

Nu falder det forhåbentligt på plads i morgen.

1 kommentar:

Jette... sagde ...

Ja, der var charme ved kun at ha´brug for et sted at sove, da man var ung og nyforelsket... Nu ligger charmen og plasker rundt i børnepoolen, mens de kalder:*Moar, har vi det ikke bare skønt!*
Jeg glæder mig til at høre mere om ferien.
Knus fra mig