lørdag den 26. april 2008

Shoppe...

Vi er børnefri i denne her weekend, og det er godt nok underligt, det har vi vist aldrig prøvet. Hvad gør man så lige pludselig med al den tid? og hvad fik vi egentligt tiden til at gå med før vi fik børn?

Igår aftes så vi så en god film, har spvet længe idag og jeg har været i Sverige på shoppingtur med en god veninde, dvs. en tur forbi Scraproom i Helsingbog, fed butik, med mange skønne sager.... I aften skal jeg så ned til samme veninde og se en rigtig tøsefilm jeg lejede i går og Jesper holder pokeraften. Vi nyder denne weekend og gør hvad vi hver i sær har lyst til....

Men jeg må indrømme, at selvom det er rart ikke at være på hele tiden, så savner jeg børnene, selvom jeg ved de har det godt og hygger sig. Det er mærkeligt, at være her "alene", ikke at blive vækket tidligt, bare kunne sidde og sidde....

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Søde

Tak for en hyggelig dag i sverige. Og en rigtig hygglig aften.... Det er synd vi ikke har mere tid til den slags hygge..... men mon ikke den tid kommer igen når vores børn bliver større.

Stort knus til dig fra mig