lørdag den 12. april 2008

Røveri!

Torsdag kom min fødselsdagsgave fra Jesper og børnene (som jeg selv havde bestilt) med posten og da der jo ikke er nogen hjemme om dagen her, måtte den overnatte på posthuset.

Fredag glemmer jeg jo selvfølgelig sedlen og må køre hjemme om inden jeg henter unger, vi kommer ned til posthuset og bliver mødt af 3 politibiler, en masse betjente og et skilt i døren "lukket på grund af røveri". Oscar var temmelige fascineret af det hele og ville gerne ha' talt med politiet, men moderen fortalte ham at de skulle ha' fred til at fange røveren, det gjorde de også....

Men så er det jeg bliver en smule egoistisk, for min pakke ligger derinde på posthuset, hvis røveren altså ikke har taget den, og jeg havde desværre bestilt den som et brev i stedet for pakke, for at spare lidt penge.

Nå, men jeg var så på posthuset i dag igen, og min pakke var der til alt held (hvad skal en røver også bruge scrapting til?) Så da vi endelig kom hjem efter en tur i Silvan og en tur i Netto og jeg havde sendt børnene i svømmehallen med moster og mormor, fik jeg sorteret alt mit papir i minne nye opbevaringsmapper og alle mine dimser i dimseæsker, må ærligt tilstå at jeg blev lidt overraket over hvor meget jeg har, så jeg skal nok snart ha' produceret lidt...... Jesper ville nok mene , at jeg ikke behøvede at købe mere i resten af it liv, men jeg er addicted og totalt afhæning af papir, dims mv.

Ingen kommentarer: