søndag den 27. april 2008

Mærkelig weekend

Ja, det har været en anderledes weekend, idet vi har været børnefri. Det har været en frihed bare at kunne gøre det vi har lyst til, men også underligt lige pludselig at have tid. Ingen der kalder, ingen der skal puttes, ingen der græder, ingen der afbryder en telefonsamtale og en stilhed i hjemmet vi ikke er vant til.

Jeg har fået plejet mit ego lidt, shoppet, scrappet, læst scrapblad, set film, tøset den mv., så det har været skønt, men jeg har også savnet børnene og har været ved at ringe til faster og onkel flere gange, men lod være udfra tanken, at så længe de ikke ringer har børnene det godt.

I dag da jeg hentede dem, viste det sig jo også at de har haft en rigtig skøn weekend, så det kan vi sagtens gøre igen og det er egentligt lidt rart at ha' en egoist weekend for ellers har vi kun fået børnene passet når vi har skulle noget.

Det har dog bragt lidt stof til eftertanke, hvad gjorde jeg egentlig med tiden, da jeg ikke havde børn? Jeg følte mig lidt rastløs lørdag eftermiddag, sådan hmm hvad skal jeg bruge tiden til.... og havde helt dårlig samvittighed over bare st sidde og læse det nyeste scrapblad.

Ingen kommentarer: