torsdag den 1. maj 2008

Bryllupsinvitationer

I går fik Addie og jeg masseproduceret invitationerne, det gik faktisk hurtigere end jeg havde regnet med, Nu mangler vi kun at få printet indstikkene (teksten i invitationerne og ønskesedlen).

Når Addie og Jesper besøger os snakker vi meget om bryllup, det er så hyggeligt, jeg genoplever små episoder ved vores hver gang. Men også en snak om, at et bryllup er ens egen fest, så det gælder om at følge sine mavefornemmelser og ikke andres ide om hvordan en fest skal være....

I går besluttede jeg så i samråd med Addie at jeg tager min "brudekjole" på til deres bryllup, hvis altså min bagdel stadig kan være i den...:-) Når nu ikke jeg kan få gentaget mit eget bryllup (ville gerne opleve det igen), så bliver det lidt derhen af......

Ingen kommentarer: