søndag den 18. maj 2008

Kender i det....

.... på mit Lo synes Jesper der manglede et billede til historien. De billeder er fra før vi fik digi-kamera og der fik vi altid fremkaldt i 2 eksemplarer. Nu var det sådan at Oscar engang har fået nogle af billederne, øv øv. Jeg vidste dog , at vi fik mange af billederne fremkaldt på cd også, og at jeg havde fat i de cd'er engang i vinters. Jeg pakkede dem sammen og lagde dem et godt sted. Så godt at jeg nu ikke kunne finde dem igen, hmm, jeg blev helt vild findes skulle det..... og det blev det sammen med en masse andet.

Så jeg har lige siddet og set billeder fra min 30-års fødselsdag og Jespers frieri, dejlige minder, jeg blev helt varm indeni .....

1 kommentar:

Jette... sagde ...

Jeg kender godt det med at gemme noget så langt væk, at man kan have svært ved at hitte det igen. Men da man gemte det, syntes man selv, at nu lå det et sted, der var lige til at finde igen... ;)
Knus fra mig