onsdag den 21. maj 2008

Jeg er så stolt af min søn...

Vi har så været til skole/hjem samtale igen og endnu engang har jeg lidt svært ved at få armene ned. Oscar kan mere end man skal kunne når man går i 0., han er rigtig god til både matematik, dansk, idræt og til at bygge lego og en rigtig god kammerat. Så det er bare super.

De har i drengegruppen haft stjernestunder, hvor de har skulle fortælle hinanden noget positivt, og her er hvad Oscars kammerater siger om ham :

* Du er en god ven
* Du er sød
* Du er en god legofinder
* Du er god til at spille kort
* Du er god til gymnastik
* Du er god til at løbe
* Du er god til at tage alle med i legen
* Du er god til at tegne
* Du er god til at være målmand
* Du er god til at tænke dig om
* Du er god til at bruge stopklodsen

Så alt i alt er Oscar mere end klar til at starte i 1. klasse og forældrenes bekymring mht kammerater er gjort til skamme, heldigvis.

Oscars eget ønske til hvad han godt kunne tænket sig at lære er, at blive bedre til at regne med store tal...., mit lille matematikgeni :-)

Jeg er så glad for, at han klare sig godt fagligt som socialt, så kan jeg godt leve med at han ikke er en ballademagerdreng og hører til de vilde. Selvfølgelig laver Oscar ballade, har fået seddel med hjem en gang, men det var egentligt lidt sjovt, mere drengesjov end ballade.

Oscar er en meget kvik, tænksom, videbegærlig dreng, der også er dreng dreng, men ikke på den voldsomme måde.... lyder det som volapyk? Vi har squ gjort det godt Jesper og jeg.

1 kommentar:

Jette... sagde ...

Jeg kan godt forstå at I er stolte!
Oscar er en dejlig dreng, og det er da tydeligt at han er klar til at rykke op efter sommerferien :)
Knus fra mig