fredag den 9. maj 2008

Så blev det tid...

... til månedspakke fra shoppen igen. Jeg elsker det.

Jeg skulle på posthuset i dag og sende en masse, som jeg har solgt på qxl. Så jeg kørte hjemme om inden jeg kørte ned og hentede Mollie for at se om der lå en seddel fra postbuddet og det gjorde der selvfølgelig ikke. Nede på posthuset spørger jeg så om de har en pakke til mig, svaret er nej, og så var jeg lidt ærgerlig. Det skulle så lige passe, at den kom i morgen, hvor vi skal i Zoo og så er der først åbent igen på tirsdag, det er altså frygtelig mange dag og vente......

Da Mollie og jeg har handlet (Oscar er i legegruppe), og kommer hjem, banker vores nabo på og gæt hvad, hun har min pakke jubiiiiiiii, hvor er hun skøn. Den blev flået op, fede ting og pinsen er reddet......

Billede følger, kameraet lader op til zoo-turen i morgen.

Ingen kommentarer: