torsdag den 1. maj 2008

3 mdr...

.... har jeg nu været ansat og jeg var til en kombineret 3 mdrs- og PDI-samtale ( ferformance development interwiev) i sidste uge. Det går bedre efter at jeg rykkede kontor, men jeg er i tvivl om jeg bliver rigtig gald for det i længden, men pt giver det en indtægt.

Jeg er også blevet bedre venner med SAP, FB50 = finanspostering, mir2 = indkøbsordre, F52 = bankudbetaling, F53= bankindbetaling, F110 = lave betalingsforslag, F03 = cleare en kreditor, F40 = cleare bank, zmflr2 = slette en indscannet faktura. Jeg har svært ved at huske alle disse koder, dette er kun et fåtal, men der kommer lidt på hver dag.

Vores vikar stoppede for 2 uger siden, og hende savner jeg, vi havde det godt sammen og delte mange synspunkter, men sådan er det....

Nu vil jeg snart hoppe i seng, da jeg skal på arbejde imorgen, månedsluk af regnskabet....., så jeg har først fri når vi er færdige.

1 kommentar:

Jette... sagde ...

Rigtig god arbejdslyst søde...og husk lige at check zwpq2vk'eren også ;)
Knus