lørdag den 31. maj 2008

Blade....

Hele ugen har jeg gået og glædet mig til lørdag aften, hvor jeg skulle sidde og scrappe. Ugen startede jo med migræne et par dage og så har Jesper været syg, og jeg har bare været udkørt.

Billederne her af Mollie er fra i søndags på naturlegepladsen, hvor børnene var sammen med Jette og Laurits mfl. Mollie havde en lyserød kjole på derop, og da vi tog hjem var den ihvertfald ikke lyserød, men pigebarnet havde hygget sig i mange timer.


Jeg har brugt skitse nr. 82 fra pencillines, papir fra crate paper plus diverse......

2 kommentarer:

Jette... sagde ...

Ja, det kan godt være at kjolen ikke var lyserød da vi tog hjem, men humøret var højt!
Vi havde en super hyggelig eftermiddag, tak for det :)
Knus fra mig

Anonym sagde ...

Det lyder som en dejlig tur! :) Og sikke et smukt LO!!