mandag den 12. maj 2008

Ny scrapblog...

... så dagens lys for et par uger siden. En blog med udfordringer, tip og tricks, skitser mv. og det hele på dansk. Jeg er så lige blevet færdig med den første udfordring til skitsekonkurrencen, men der er først frist d. 19. maj, så jeg venter lige et par dage med at uploade...... Jeg blev ikke selv helt tilfreds, men hjerter er der mange af......

Forøvrigt hedder bloggen http://1-2-3-scrap.blogspot.com/ , kig forbi en dag og bliv inspireret.... 2 fantastisk dygtige piger står i spidsen.

Nu vil jeg se at få kigget lidt på en skitsekonkurrence hos dreampapers, har lysten til at se det færdige resultat for øjeblikket men lidt svært ved at komme igang.

Forøvrigt er jeg jo sammen med Addie også næsten færdig med en hulens masse invitationer, de bliver også først uploadet senere....

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Annette. Spændende at se hvad du har fået lavet :) - men husk der er frist den 17/5 og vinderen bliver off den 19/5. Bare til info, så du ikke kommer for sent :).

Annette sagde ...

Tak. Linda. Jeg har fået det sendt....