lørdag den 31. maj 2008

Lidt af hvert

Jeg har ikke fået skrevet meget det sidste stykke tid, men som skrevet tidligere har både 4Jesper og jeg været syge, og jeg bruger en del krudt på at tænke på min jobsituation. Jeg håber snart der er en form for løsning for det dræner mig fuldstændigt. Løsningen er måske inde i mig selv et eller andet sted kan bare ikke lige finde den pt......

Mollie er blevet roligere her i denne uge og det har været ren fornøjelse, rart at ha' vores lille store pige tilbage istedet for det monster vi havde fået med hjem fra børnehaven....

Min dag i dag har været ret træls, jeg har selt ikke kunne ha' larm i mit hovedet, der skulle struktur i alt, der blev ryddet op, vasket tøj og støvsuget, lige så hurtigt fik børnene svinet til igen og jeg var frustreret. Samtidig har de pustet og kastet balloner og badebolde det meste af dage, og til sidst var jeg ved at få pip af dunkene og ting flyvende rundt om hovedet, så derfor var min "scrapaften" tiltrængt, bare ro..... dog først fra klokken lidt over ti, da Oscar absolut ikke mente han skulle sove, så han sad lidt og tegnede ved siden af mig og var i rigtig pludrehumør, smadder hyggeligt, det er ikke så tit det kun er Oscar og jeg.

Ferien nærmer sig med hastige skridt og jeg glæder mig, bare os fire, sol, varme, vand, god mad osv., det er det jeg har brug for.... og så lige styr på karrieren....

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Ja, sannsynligvis sa det er