fredag den 6. juni 2008

En travl uge....

.Jeg har ikke lige fået skrevet herinde, det har været en travl uge med for mange gøremål, for lidt søvn og for lidt tid.

Jeg har siddet hver aften og arbejdet i C5, da jeg har en ret stram tidsplan i forhold til revisor og skattevæsnet, prøver at nå i bund i både vasketøjskurven, oprydning og støv og har samtidig fået lavet 27 bryllupsinvitationer færdig sammen med Addie, fået snakket i telefon med tidligere kollegaer osv. Jeg sover samtidig dårligt for tiden, så jeg er helt færdig..... nu hvor det endelig er fredag.

Håber at blive færdig med årsregnskabet her i weekenden, så jeg igen kan få scrappet lidt, var lige kommet ind i en god rytme...., men sådan er det. Der er et par konkurrence jeg meget gerne vil deltage i , en skitsekonkurrence og en udfordrng, hvor man kun må bruge rester...

3 uger til ferie......

Ingen kommentarer: