torsdag den 26. juni 2008

Så er der dømt ferie....

... hvor er det skønt. Vi indledte med en god middag til aften, Oscar blev klippet og Mollie og jeg var lige ovre og aflevere et fødselsdagskort til en god veninde, for lige at minde hende om at spise grønt og orange, så hun kan finde sit initiativ og overskud igen.



Jeg er lige ved at "tømme" vores gamle kamera for billeder, Oscar har taget en masse, ret skægt at se livet fra børnehøjde. Det tager en krig, at overføre fra det, men han skal ha' det med på ferie, og jeg glæder mig faktisk til at se hans billeder, ferie set gennem Oscars øjne....

Lige nu har jeg opgivet det med billederne, de vil simpelthen ikke gemme sig på computeren....

2 kommentarer:

Jette... sagde ...

Øhhh, søde...har du set hvad du har skrevet i dit indlæg...*en dod veninde...*
Jeg fylder godt nok 35, men dod...jeg er da frisk som en sommersild ;)
Knus fra mig

Annette sagde ...

sorry, sory sory, jeg retter med det samme....

det er feriestress....