tirsdag den 17. juni 2008

Bøger....

Ferien nærmer sig med alt for langsomme skridt. Jeg trænger virkelig nu og glæder mig til vi sidder/ligger ved poolen. Jesper og jeg har en mani med at læse bøger når vi er på ferie, jeg får det aldrig gjort til daglig mere efter vi har fået børn.

Derfor hører der gode bøger til ferien både til ved poolen og til om aftenen på hotelværelset. Jeg plejer at få læst 2 bøger på ferien og alle jeg har i bogreolen, der interesserer mig, har jeg læst. Så jeg var lige et smut ovre hos svigermor og låne bøger til både Jesper og jeg, hun er lige så begejstret for bøger som vi er og spænder så vidt at hun har i begge vores genre, nu skal de bare "gemmes" til ferien.....

2 kommentarer:

Jette... sagde ...

Uhh, findes der noget som en god bog...
Du kommer bare herover hvis du mangler flere ;)
Knus fra mig

Michael sagde ...

Jeg kan på det varmeste anbefale "Drageløberen", sjældent har læst så stærk en bog...