søndag den 15. juni 2008

Min dejlige mand...

Vi har haft en lidt hård weekend, drengegruppe på besøg hele lørdagen, og så en af Jespers kammerater på overnatning i nat. Vi kom ret sent i seng i nat og blev først os selv igen i eftermiddags og der var vi begge lurklare, men det blev på skift da Mollie absolut ikke var til middagslur.

Selvom her var ryddet op og støvsuget i går, kommer vores hjem hurtig til at ligne noget der er løgn når både Jesper og jeg er trætte, så da jeg tog til tøseaften ved 17-tiden lignede her rent ud sagt lort og på vej hjem blev jeg træt ved tanken om hvad der ventede hjemme, af rod.

Da jeg kom ind og sagde hej bnlev jeg noget overrasket, Jesper havde både ryddet helt op og støvsuget, badet og puttet børn medens jeg var afsted. Det havde jeg ikke lige forventet, så en dejlig overraskelse var det.

Så kan jeg bruge i morgen aften på svigermors album, der lige mangler et par finjusteringer i stedet for at rydde op, herligt.....

1 kommentar:

Jette... sagde ...

Skøn mand, du har søde.
Tak for en hyggelig aften.
Knus fra mig