onsdag den 18. juni 2008

Klarsyn

I fredags var jeg til klarsynsaften og jeg er stadig forvirret i mit hovede. Jeg betragter mig selv som rimelig kvik og med begge ben på jorden, men der skete ting jeg ikke kan forklare logisk.

Damen gav en så præcis personlighedsbeskrivelse af os 6 tilstedeværende, så det næsten gav kuldegysninger, ting hun ikke kan ha' haft kendskab til. Samtidig en gennemgang af hvad der fylder vores tanker p.t og åbnede for nogen nogle nye veje at gå og få sat ord på tankerne.

Den sidste del var afdødekontakt, og tænk en gang min mormor og morfar kom lige forbi, og ville ikke forsvinde igen. Jeg havde håbet på min far eller stedfar, min moffe er også ok. Det eneste jeg savnde var måske en besked fra , som "godt gået tøs", men det blev det ikke til.

En meget underlig aften, da jeg havde de skeptiske briller på (har også set fjernysn), men jeg kan ikke afvise at der er nogle der kan noget.....

Ingen kommentarer: