lørdag den 21. juni 2008

Kærlighed på film...

... så vi igår aftes. Kanon god film, men jeg kan godt mærke at jeg de sidste lille års tid er blevet mere følsom eller bliver mere berørt af nogle situationer. Der var lagt godt op til et ægteskab i krise og jeg havde så ondt af kvinden, og kunne huske følelserne ved at ha' en lidt fraværende mand. Så jeg begyndte at småsnøfte, da manden så siger "slut" til hende græd jeg, ja, sådan er dte bare, den gik rent ind.

Jeg er lykkelig i dag i mit ægteskab og det skal lige siges at Jesper også blev berørt, god "sørgelig" film, men fik også lige vores liv sat i perspektiv, at vi begge ved og bliver mindet om at det var det rigtige vi gjorde..... for os.

1 kommentar:

Jette... sagde ...

Det er en super god film søde, og ja den rykker i én. Det er der efterhånden flere film der gør ;)
Knus fra mig