søndag den 17. februar 2008

Mullerup Strandvej er droppet

Vi har lige drøftet Mullerup Strandvej og er enige om at droppe det, der bliver for meget at lave for os plus der var noget vand i kælderen som vi er lidt bekymrede for hvordan det påvirker husets tilstand. Vi er begge bange for at knække på for store projekter, og det er det ikke værd.

Vi har så 2 andre i kikkerten, hvor vi synes man får meget mere for pengene, så nu skal jeg igang med at skrive ansøgninger og kigge på job.

Det er langt at flytte, men vi har gennem alle vores snart 10 år sammen drømt om et hus, og i Nordsjælland har vi ikke råd til at købe med mindre vi vinder i Lotto og det er nok ikke så sandsynligt.

Gennem årene har vi set rigtig mange huse og det er min skyld vi ikke har et i dag, der har været mange muligheder og mange håndværkertilbud. Jeg har været for kritisk og for meget tryghedsnarkoman, haft svært ved at se muligheder, men jeg er også nået dertil hvor jeg har en trang til nye omgivelser og plads omkring mig. Jeg har boet i denne her bebyggelse i 22 år, så mon ikke det er på tide.......

Ingen kommentarer: