tirsdag den 5. februar 2008

Introkursus

Jeg har været på et 8 timers langt kursus i dag, og jeg er helt færdig, men det har været rigtig spændende.

Jeg har hørt en masse om Chr. Hansen, visioner, missioner, mål, salgstal, produkter, PDI-samtaler (Performance Developement Innterwiev), fødevaresikkerhed, personaleforening, Lean mv. På rundvisning i laboratorierne med smagsprøver, firmaet har faktisk deres produkter i stort set alle de fødevarer vi almindelige spiser, yoghurt, slik, cola, mælk, ost, chips, kød og meget andet.

Jeg har en rigtig god fornemmelse med denne arbejdsplads, så jeg håber virkelig det holder stik, selvom huset på Mullerup Strandvej er blevet sat ned i pris...... øv, et dilemma.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Annette. Har fulgt med de sidste dage, hvor lyder det spændende med dit nye arbejde. Det er så hårdt at starte et nyt sted, og jeg tror virkelig på at man tidligt kan mærke om det "er noget". :) Hils familien, dejligt at høre at det går godt. KH Linda