onsdag den 20. februar 2008

Jagten på bolig og job

Vi kører vestpå igen på søndag, vi skal ned og kigge på et hus mere, vi havde egentligt sat os 2 i hovedet, men den ene ejendomsmægler var ikke særligt interesseret i at vise frem. Det må han jo så selvom, jeg tror ikke han har fundet ud af at han så heller ikke tjener penge...., hans problem.

Men det kan være det letter beslutningen, for de 2 vi nu har kig på, er svære at vælge mellem, men det har den kære ejendomsmægler jo så truffet en beslutning om.

Jeg har fået skrevet 5 ansøgninger til jobs i området, så nu er jeg spændt på svarene....

Jeg er virkelig parat til at rykke teltpælene, og den fylder meget den drøm i øjeblikket, men der er mange ting der skal spille sammen, men jeg håber virkelig det lykkedes og ellers bliver jeg meget skuffet.....

Ingen kommentarer: