mandag den 4. februar 2008

Lånebil - Tøf tøf

Vores bil har været hos mekanikeren, da han havde skilt den og åbnet kassen med reservedele, lå der desværre de forkerte dele i, så vi ikke kunne få den før her til aften. Så jeg var lidt på den, der er lidt langt at cykle fra Espergærde til Hørsholm....., men smadderflink mekaniker, jeg fik lov til at låne hans bil. En oplevelse, ja, jeg er jo ikke glad for at køre andre biler end "min" egen, så jeg tog lige en prøvetur over til tanken i går aftes, og tvivlede på om jeg skulle ta' cyklen i morges (Jesper skulle ikke bruge den, da han også lige fik sig en omgang Roskilde).

Jeg endte med at køre en gammel, lille mazda, klistret sammen på siden med Gaffatape frem og tilbage. Den havde 4 hjul og kunne køre og var en "fin" lille bil, det mest blærede ved den var anlægget i den, det var så avanceret at det tog mig lang tid at finde volumeknappen. Det er lidt skægt med mænd, bilen kan være ved at falde fra hinanden, men anlægget det kan noget.....

Jeg ved ikke om det var tilfældigt, men jeg synes at alle drejede ud foran mig idag, tænkte nok at den lille skramlekasse kan vi godt nå ud foran, den er en evighed om at komme op i fart, hvis den kan køre over 60!!! ..og ja jeg tøffede derud af.

Jeg har dog fået "min egen" tilbage, også en gammel mazda med en frontskade (ikke mig der har lavet den), men en knap så gammel mazda, der ikke tøffer. Den har jeg det bedre med.

Ingen kommentarer: