onsdag den 6. februar 2008

Lakrids o ville og Kong børge

... har jeg været ovre her til aften og se 0.a. spille. Det var meningen vi alle 4 skulle ha' været derovre, men Mollie blev ringet hjem fr vuggestue idag, og vi kunne ikke få hende passet her til aften. Så jeg tog alene derover sammen med Oscar og Jesper blev hjemme hos Mollie (jeg har så fotodækket det hele).

De var så gode, det var 2 mimestykker og lattermusklerne blev rørt. Alle børnene fik roser bagefter, bukkede og nejede og nød bifaldet fra op mod 100 tilskuere. Jeg bliver så stolt når jeg ser min søn på scenen, at jeg næsten ikke kan rumme det.

Bagefter var der fællesspisning, da vi ikke lige har nået så meget de sidste dage, sygdom, arbejde og lige finde ud af hvem der gør hvad morgen og eftermiddag (jeg har jo fået ½ times længere arbejdsdag og lidt længere transport), så var vores bidrag til buffet'en et par pizza'er, men det var så dem der røg først. Det var smadderhyggeligt, det er en god klasse Oscar er kommet i.

1 kommentar:

Jette... sagde ...

Hvor lyder det bare super hyggeligt...jeg glæder mig til det bli´r min tur... ;)
Knus til dig