mandag den 4. februar 2008

2. arbejdsdag

Jah, jeg kom lidt senere på arbejde i dag end jeg havde regnet med, tøffede jo stille og rolidt derud af.....

Men jeg har lært rigtig meget i dag, og er godt træt i hovedet. Jeg har brugt begge mine skærme flittigt i dag, og fundet ud af at det faktisk er ret praktisk. Jeg har arbejdet i SAP hele dagen, puh, skal lige lære nogle nye f-taster i forhold til Navision, en anden menustruktur, at alt står på engelsk osv., men det går så meget fremad, at min nye kollega ikke gad sidde ved siden af mig, hun syntes jeg lærte hurtigt, så jeg kunne bare spørge, hvis der var noget, det benyttede jeg mig så lidt af, da jeg indimellem kom ind i nogle "skægge" skærmbilleder (kom vist til at bruge Navision-kommandoer), men jeg har fået rigtig meget fra hånden idag.

Jeg er lidt træt i hovedet, jeg er jo ikke nogen ørn til engelsk, jeg kan forstå og gøre mig foreståelig, men super er jeg ikke, men alt, edbsystemer, nyhedsbreve, strategier, vejledninger står på engelsk, så jeg har lært mange nye ord, og fundet ud af at jeg havde en elektronisk dnak-engelsk og engelsk-dansk- ordbog, så den har også været flittigt brugt idag.

Og så tøffede jeg hjem igen

I morgen skal jeg på kursus fra klokken 9-17.15, så det bliver en lang dag, heldigvis henter farmor børnene og laver mad til os alle, hvad skulle vi gøre uden hende....

1 kommentar:

Jette... sagde ...

Hej søde!
Hvor er det godt at høre det går fremad...du er supersej og inden du ved af det, så kører du derudaf på både engelsk og dansk...bare vent og se :)
Stort knus til dig fra mig